Lisserdd
x 84
x 16

Week 17. Nieuw Kanaal. DreamLAN

zo 28 apr 2019 19:17

Dag feest en niet feestgangers.
Iedereen nog een beetje brak van Koningsdag? Nog gefeliciteerd met de hoge heer he!?

Goed. Deze week is de nieuwsbrief wat later en wat korter... Ook wij zijn mensen en zijn momenteel heel druk met dingen regelen voor jullie en natuurlijk zelf ook een beetje brak zijn van afgelopen weekend.

Updates:

> De DREAMLAN deadline voor betalen staat op 3 mei dus fix het! NL39 KNAB 0257 9795 30 t.a.v. R. Westenberg
Omschrijving: Ticket Dreamlan [Naam + discordnaam] en de kosten zijn €31,-

> Wij hadden op the party een Gaming Alliance Quest. Het is nu wel hoog tijd om de winnaar bekend te maken... SILLYRAFFIE

> Heb je gezien dat wij een nieuw kanaal hebben? Vragen voor staff! Check hem even op discord en als je vragen voor ons hebt! Stel ze daar :)

> Er zijn 2 picknick events! 1 In Zwolle en 1 in Breda :D vergeet je niet aan te melden!

> Wij zijn ondertussen ook weer bezig met dingen regelen voor The Reality, grab you axes, hammers or whatever and join the battle!
GEEF JE OP VOOR THE REALITY EN LAAT ZIEN DAT WIJ WEER MET VEEEEEEEEL MENSEN KOMEN.
Opgeven kan via: https://forum.gamingalliance.nl/viewtop ... f=8&t=1376
TheReality-logo.png
TheReality-logo.png (28.89 KiB) 326 keer bekeken

Track van de week: NIEUWE SABATON! Supervette band die zingt over de oorlogen.. Leuk voor war-games spelers!
https://www.youtube.com/watch?v=oVWEb-At8yc

Voorstelrondje Deze week onze lieve Eirreb !
Naam: Berrie
Leeftijd: 23 (yikes)
Wat zijn mijn taken binnen Gaming Alliance:

Binnen gaming Alliance ben ik verantwoordelijk voor de community.
Mijn doel is om de kanalen actief mogelijk te houden. Hiervoor moet ik actief blijven in wat zijn de populaire games.
Je hebt heel vaak een Hype-game en sommige hype games zijn inderdaad niet in Gaming Alliance, dit omdat de meerderheid het niet speelt of leuk vind
Dit hou ik zeg maar een beetje bij. Daarnaast ben ik altijd opzoek naar nieuwe mogelijkheden voor Gaming Alliance.

Dit betekent samenwerkingen maar ook, ideetjes zoals 'Wat gaan we doen in de Discord server?'
Welke dingen wel, welke dingen niet?

Daarnaast vind ik het belangrijk dat jullie vragen snel beantwoord worden door het staff-team dus zet me daar ook voor in.

Roddels:

> Streken van Honneponnetje!
1.png
2.png

> Dus NotRhodur... beetje dronken? Of kun je ons dit uitleggen?
duss.JPG

> Grasmat en karate?! Je weet waar je moet inbreken
grasmat karate.JPG

Lief zijn! :D x
0 x

Terug naar “GA Nieuwsbrief”