delthe
Twitch Beheerder
x 90
x 51

Delthe stopt als founder

di 18 jun 2019 10:58

Beste Ally’s,

Naar lang overwegen heb ik een besluit gemaakt om te stoppen als founder bij de Gaming Alliance.
Ik ben de laatste tijd alleen maar 40 uur (of soms iets meer) aan het werk en gezien mijn achtergrond heb ik dan weinig energie over om mij in te kunnen/willen zetten voor andere verplichtingen.
Ik heb daarom eerst de founders en alle andere mensen van ons team laten weten dat ik stop en dat ik door zal gaan als ally. Het zal wennen zijn maar ik ben nog steeds aanwezig op The Reality of The Party! Het is ook niet een beslissing geweest die in een minuut is gemaakt door mij om deze stap te nemen.

Ik wil daarom alle founders, admins en moderators bedanken voor deze geweldige rit met de Gaming Alliance familie. Ik heb velen zien groeien van opgesloten in een kamertje zitten, zien groeien naar iemand die ook naar buiten durft te komen en meer mensen heeft leren kennen. Van sommige weet ik ook dat er iets moois is ontstaan tussen elkaar! (berrie wil nog steeds dating website maken denk ik) en dat vindt ik super tof om te zien. Want wie had er gedacht dat wij zo groot zouden groeien en dat het niet alleen maar gamen is maar dat er ook picknick dagjes zijn of noem maar iets op!

Daarom moet ik ondanks mijn eigen keuze met pijn in mijn hart hierbij ook aangeven dat het mijn laatste announcement is die ik als een van founders van deze geweldige toppers zal plaatsen. Jullie toppers, allemaal dus!

P.S. alle zielen die ik heb heb overgenomen blijven van mij, krijgen jullie niet terug en worden ook niet overgedragen aan Lisanne! Echter mag zij het stokje overnemen zielen te claimen die nu binnen komen als ik als ally niet sneller ben ;) plus neemt Lisanne Twitch over!

Graag wouden de volgende mensen nog het laatste stukje toevoegen in mijn bericht <3

Berrie:
Erik, ik wil je graag bedanken voor alle tijd die je in Gaming Alliance gestoken hebt! Veel succes met alles wat je nog tegen mag komen 😊

Jordy:
Na een behoorlijk lange samenwerking met Erik wil ik hem bedanken voor zijn inzet voor Gaming Alliance. Erik heeft over de jaren heen heel veel betekend voor ons als community, merk en “gezelligheidsvereniging” en wij als staff zijn hem hier heel dankbaar voor. Naast het beheer van Gaming Alliance hebben wij menig event met elkaar mogen bezoeken en kan ik met een gerust hart zeggen dat er zeker een vriendschap ontstaan is! Ik wens je het allerbeste en hoop dat we nog een behoorlijke tijd met elkaar van Gaming Alliance mogen genieten, zo niet als founder, dan als ally.

Rutger:
Na een lange tijd van samenwerking komt t nu dus tot een einde. Allereerst hardstikke bedankt voor de dingen die je gedaan hebt voor ons. Nu mag je deel uit gaan maken van de community die je hebt helpen opbouwen, hopelijk zien we je dan wel meer (grapje, loveu). Het is jammer dat je gaat, je was een oprechte aanwinst voor het team met bijzondere ideeën en visies. Bedankt voor alles
3 x

Terug naar “Nieuws”