TweetleDuck
x 8
x 40

Regels

di 23 jan 2018 16:34

Hi allen!

Welkom bij GamingAlliance.
Om deze community voor iedereen leuk te houden gelden er natuurlijk een aantal regels:

1. Wees een respectvol lid van Gaming Alliance, ongepast gedrag of taal wordt niet toegestaan. Wees jezelf, en gedraag je volwassen.
1.1 Gedraag je richting andere communities volwassen en respectvol als je dit doet onder de naam gaming alliance en jezelf. Je bent onderdeel van ons we verwachten volwassen gedrag. Heb je problemen met een andere communitie ? schakel dan direct een admin in.
2. Hou het Forum en Gaming Alliance chatkanalen productief, mening vol en geschikt voor iedereen. Deze zijn bedoeld voor Ideeën, verbeteringen, games, opmerkingen of een gezellig babbeltje.
3. Het is verboden advertenties van alle aard te plaatsen binnen de gaming alliance community. Mits je toestemming hebt van een Admin.
4. NSFW Content of gedrag wordt niet toegestaan, dit houd ook in maar niet limiterend tot: Haat naar elkaar, Racisme, Seksisme, of andere negativiteit.
5. Breng geen persoonlijke problemen naar onze Discord. Gaming Alliance is er voor iedereen en is een community om mensen te leren kennen en samen te gamen.
6. Respecteer en behandel iedereen gelijk.
7. Gaming Alliance is een 18+ community. Leden die al lid zijn van Gaming Alliance van onder de 18+ worden NIET verwijderd van onze discord. (ingaand vanaf datum 23-01-2018)
8. Leden jonger dan 18 jaar die GamingAlliance willen joinen worden alleen geaccepteerd wanneer een bestaand lid jou aandraagt. Deze worden dan 1 jaar lang een Pupil Ally waarna zij gepromote worden naar Ally.

Hier onder nog een aantal aanvullingen op de regels:

• Gebruik geen “gebruikersnamen” waar ziektes of kwetsende woorden in voorkomen.
• Praat niet over illegalen zaken, dit betreft binnen de gehele community (Forum,Discord ect.)
• Gaming Alliance is niet aansprakelijk voor zaken die zich zowel binnen als buiten Gaming Alliance afspelen.

Bij overtreding van 1 van de regels word je aangesproken door de Admin (TweetleDuck).
Een 2e waarschuwing betekend verwijdering van de server!

Heb je vragen of problemen meld het bij ons, twijfel je ergens over vraag het !
3 x

snikkert4000

Re: Regels

di 23 okt 2018 23:01

Dus als ik nu onder de 18 ben kan ik dan nog joinen?
0 x

Kealtie
x 37
x 107

Re: Regels

do 25 okt 2018 11:58

snikkert4000 schreef:
di 23 okt 2018 23:01
Dus als ik nu onder de 18 ben kan ik dan nog joinen?
Wanneer iemand jou aandraagt die al bekent is en 18+ is binnen onze Discord Server wel.
0 x
Greetings,
Jordy

CO-Founder & https://gamingalliance.nl Website Developer

Terug naar “Nieuws”