CrimiClown
x 431
x 104

CrimiClown treedt af

zo 13 mei 2018 20:32

Goedemorgen, middag of avond,

Via deze weg wil ik jullie bekend maken dat ik mijn rol als GA Admin ga opgeven.

Momenteel heb ik het te druk om deze community iets te bieden. Allereest ben ik getrouwd met de lieftallige Britt (a.k.a. Bwittcore). Ik ga vanaf 1 juni aan een nieuwe baan beginnen. Daarnaast run ik de Edenian Legends roleplaying campaign, beheer ik een YouTube- en Twitch kanaal en heb ik een leven vol met leuke vrienden die mijn aandacht ook wel eens verdienen. In de weinige vrije tijd die ik heb wens ik zo nu en dan ook nog eens te gamen. ;)

Daarnaast is er de laatste tijd kritiek geweest op de manier waarop wij de GA proberen te runnen. Dat is voor mij het punt geweest om te overwegen mijn aandacht elders aan te besteden.

Ik wil Berrie, Erik, Bas, Take, Rutger, Jordy, Sam, Tessa, Annelot en Britt bedanken voor het oprichten en het onderhouden van de Gaming Alliance. Het ga jullie goed. Heel veel succes gewenst.

Lieve groetjes,

Jan Frans

PS: Ik wil even toevoegen dat ik wel Ally blijf. So cash me ousside how bou da?
7 x
Met vriendelijke groet,
CrimiClown

TweetleDuck
x 8
x 40

Re: CrimiClown treedt af

zo 13 mei 2018 20:36

<3
1 x

delthe
Twitch Beheerder
x 90
x 51

zo 13 mei 2018 22:19

<3 for respect.

Jan, dankjwel voor je vele inzettingen die hebben plaatsgevonden. Zoals eerder besproken zien wij je graag terug bij the reality en als mogelijk toekomst admin ;). Keuzes die je gemaakt hebben zijn erg duidelijk.

Tot snel ingame, discord en of reallife zoals WORK! :P

MVG, Delthe en de andere admins en mods ;)
1 x

xqm
x 6
x 3

zo 13 mei 2018 23:01

Bedankt voor je tijd als admin en heel veel plezier met je nieuwe job! We spreken elkaar vast snel weer op discord
1 x

peterpaul1991
x 11

ma 14 mei 2018 13:35

Er is een tijd van komen en gaan. Het is geweldig nieuws dat je per 1 Juni een andere baan hebt. Veel plezier hiermee en hopen dat het een baan is die echt bij je past.

Bedankt voor wat je samen met de andere leden al voor elkaar gekregen hebt en we zullen je vast nog wel eens horen / zien ;)

Het ga je goed.
1 x

Kealtie
x 37
x 107

ma 14 mei 2018 13:38

Bedankt voor je samenwerking Jan! Veel plezier en geluk bij je nieuwe baan en we spreken elkaar!
1 x
Greetings,
Jordy

CO-Founder & https://gamingalliance.nl Website Developer

Terug naar “Nieuws”