PlantAhouse
x 2

[Goedgekeurd] Hi all

do 26 sep 2019 11:40

:D Vereiste informatie:
Naam: Linda Laken AKA PlantAhouse
Leeftijd: 26
Discord Username: PlantAhouse#3034
Games: League of Legends, Settlers 7 (waiting for Settlers 8.. almost :D) Overwatch, Heartstone, Tropico, Rocket league, TFT,

Ik begon met League of Legends toen ik een jaar of 16/17 was. Het was toen helemaal geweldig omdat er een nieuw soort vormgegeven DOTA uitkwam. Lekker met vrienden op de Lanparty's teams vormen en gaan. Tot zes jaar geleden was ik daar maar vaak druk mee bezig. Toen begon mijn studie de overhand te vragen en moest ik het gamen lichtelijk achter mij laten. Dit vond ik toen der tijd niet erg want ik zat op de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en mocht daar mijn andere grote hobby levend maken. Tekenen. NA de studie Fine Arts ben ik een thuisstudie aan de LOI begonnen. HBO rechten met een minor Criminologie. Current sta ik Cum Laude en probeer ik dat zo goed mogelijk vast te houden.
Een half jaar geleden werd ik toch weer naar het gamen toegetrokken en dan met name League of Legends. Ik vond een fantastische DUO partner aka Shadõw die mij graag op weg wilde helpen. Aangezien ik unranked was en hij potentie zag begonnen we ranked games te spelen. Placements eindige in Iron 2 en Iron 1. tsja... The new system y know. Nu 6 maanden later met veel zweet, chips, energy, chocolate chip cookies en doordruipende regenachtige overnachtingen zijn we de reusachtige PlatinumMountain aan het beklimmen.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust via facebook --> LindaLaken of Twitter @Planta_House of kom een keer gezellig langs op de stream ;)

Ps: als je benieuwd bent naar wat ik zoal doe met m'n tekeningen neem dan een kijkje op de website helemaal onderin dit bericht!
-----
School/werk: Mederwerker voor webwinkel Volleybaldirect.nl en Gidion.
Hobby’s : Hockey, Gaming, Drawing, Justice, Lawstudy, guitar, singin, All other sports and HAPPINESS
Familie : Vriend en dochter van 2,5 jaar oud
Relatie : Does online count?
https://www.twitch.tv/plantahouse
https://lindalaken.pb.online/
Laatst gewijzigd door PlantAhouse op vr 27 sep 2019 14:40, 4 keer totaal gewijzigd.
0 x

Juicy
x 5
x 23

Re: [Goedgekeurd] Hi all

do 26 sep 2019 20:14

Welkom bij de gezelligste community van de BeNeLux!
1 x
''Is it nice, my preciousss? Is it juicy? Is it scrumptiously crunchable?''

Rocket League Teammanager and Community Admin.

PlantAhouse
x 2

Re: [Goedgekeurd] Hi all

vr 27 sep 2019 14:35

Nice danku!
0 x

Terug naar “Stel jezelf voor”