Daenerys Targaryen
x 1
x 13

[Goedgekeurd] Wie ben ik?

zo 08 apr 2018 20:58

hey, ik ben Dennis, ik ben 18 jaar (bijna 19).

Ik doe momenteel mijn laatste jaar aan school op de ICT afdeling, en werk momenteel ook bij de jumbo voor alweer 3 jaar. mijn hobbies zijn voral leuk hebben met vrienden, maar gamen is er altijd tijd voor ;). en natuurlijk sport ik ook, ik heb 10 jaar op voetbal gezeten, maar ik heb uitendelijk de keuze gemaakt om vorig jaar te stoppen en op waterpolo te gaan. Ik heb gescheide ouders, woon bij mijn moeder, maar heb zeker nog een goede band met mijn vader. momenteel geen relatie, maar sta er wel open voor.

Mijn discord User Tagg is : Daenerys Targaryen#6969

de games die ik speel, ik speel eigenlijk alle soorten games, heb ook niet echt een genre van games die ik beter vind, of leuker. ik speel waar ik op dat moment het meest zin in heb. ik ben ook best competetive ingesteld, dus als het kan. speel ik liever voor de competitie, dan voor de lol alleen. (natuurlijk is lol hebben het belangrijkst in het spelen van spelletjes. ik zal hier niet de games op noemen die ik speel, want het zijn meer dat ik speel dan niet speel.

Nog vraken, stuur mij even een bericht op discord, bijn altijd wel online, behalve als ik slaap.

Met vriendelijke groeten,

Dennis :D
1 x

CrimiClown
x 431
x 104

Re: [Goedgekeurd] Wie ben ik?

zo 08 apr 2018 21:09

Welkom!
0 x
Met vriendelijke groet,
CrimiClown