Juicy
x 5
x 23

GA Zuipfestijn Zwolle - 14-03-2020!

do 20 feb 2020 09:58

Date: Saturday 14-03-2020
Bethlehemkerkplein 46
8011 PH Zwolle

Zoals we ook wel eens in het verleden hebben gedaan, in the good ol' times, toen Gaming Alliance nog in de kinderschoentjes stond, gaan we weer een gezellige reallife meeting organiseren!
Dit houdt in dat we een middag onder het genot van een drankje (kaart)-games gaan spelen en heerlijk sociaal gaan doen. (SOCIAAL CONTACT HALP S.O.S.)

Save the date:

Zaterdag 14 maart 2020!

Onze pc's laten we voor de verandering eens lekker thuis en in plaats daarvan mag iedereen hun zolder of kelder gaan uitmesten om oldskool games tevoorschijn te halen. Dit mag van alles zijn, van een simpel pakje kaarten tot een Mens-erger-je-niet-game, voor wanneer je wel eens wilt zien hoe ik loop te ragen op zulke games als ik het even niet kan winnen. 😊
Het belangrijkste is dat we het gezellig met elkaar gaan hebben en dat we elkaar op een hele andere manier leren kennen!

Ik weet uit ervaring dat zulke dagen ontzettend gezellig zijn en we hopen natuurlijk ook dat dit voor jullie het geval zal zijn. Omdat het de eerste reallife-meeting in tijden is, willen we het voor good times sake de eerste keer organiseren in onze stamkroeg Sally O'Briens Zwolle, waar we het voorheen ook altijd organiseerden. Echter, is deze kroeg niet groot dus bij veel aanmeldingen zullen we moeten uitwijken naar een grotere locatie. Verdere informatie hierover volgt natuurlijk, wanneer we inzicht hebben in de hoeveelheid mensen die zullen komen.

Wij willen dit event graag terug laten komen, op verschillende locaties door het gehele land. Dit zodat mensen uit bijvoorbeeld Limburg niet continue 3 uur moeten reizen voor een middagje plezier. Als er voor maart voldoende animo is zullen we dit ook zeker verder gaan organiseren in de toekomst! Geef je daarom zeker op!

Hoe laat we zullen verzamelen gaan we nog nader bepalen. Natuurlijk verwachten we niet dat iedereen om 8:00 's ochtends al voor de kroeg staat, dus wellicht zal het aan het begin van de middag worden (Om 12 uur is het nemen van drank niet vreemd, right?). Dit en andere informatie wordt t.z.t. duidelijk gemaakt door een van onze Eventeers!

Routes.
Sally's ligt in het centrum van Zwolle, dus het is ontzettend makkelijk te bereiken. Binnen een minuut sta je op de markt bij de winkelstraat, dus voor de meiden (en ook jongens, natuurlijk) is er genoeg te doen! Ik heb nog even voor jullie uitgestippeld wat de beste looproute vanaf het station of de dichtsbijzijnde parkeerplaats is.
aAZZW8X.png
aAZZW8X.png (96.64 KiB) 3125 keer bekeken

Vanaf het station in Zwolle.
Vanaf het station is het rechtdoor over de Stationsweg. Bij het water aan de Burgermeester van Roijensingel ga je rechts en loop je een stukje langs het water.
Je gaat vervolgens de Sassenpoortenbrug over en gaat direct linksaf richting de Sassenpoort. Vervolgens steek je schuin over en loop je de Sassenstraat in. Deze loop je een stuk door totdat je aan de rechterkant een plein tegenkomt. Sally’s zit dan aan je linkerhand.

Vanaf de dichtsbijzijnde parkeerplaats.

Deze zit aan de overzijde van het station, Parkeergarage Lübeckplein. Het is prettig om je OV-kaart mee te nemen, zodat je door de poortjes door het station kan lopen. Er hoeft geen geld op te staan, omdat je het alleen gebruikt als doorloop. Aan de andere kant van het station volg je dezelfde route zoals ik hierboven heb omschreven!

Inschrijfdatum is verstreken!

In de GA Discord hebben we een Carpoolchannel aangemaakt. Fix hier je autorit, slaapplek of iemand die met je meeloopt naar Sally's!

See you there!

JA IK GA:

1. RifleGames
2. Juicy
3. Patouk
4. Owen_0546
5.
6. Bwittcore
7. CrimiClown
8. Wesley
9. Eirreb
10. Dragonlolz
11. SEVN
12. Frank
13. Mercurious

MISSCHIEN:
1 x
''Is it nice, my preciousss? Is it juicy? Is it scrumptiously crunchable?''

Rocket League Teammanager and Community Admin.

Terug naar “Events”