TweetleBird
x 43
x 101

Doe nu mee met de nieuwe D&D!!!

ma 29 okt 2018 20:00

Kerkers en Draken

Er heerst al dagenlang onrust in het dorpje Koalenom. ‘s Nachts klinkt er het geratel van botten en het geschuifel van voeten langs de landerijen. De boeren durven de akkers niet meer op en de barones baart zich zorgen om de voedselvoorraad. Zij heeft de priester, Thigrid, ingeschakeld om het te onderzoeken, maar deze is niet teruggekeerd… De barones looft een beloning uit van 500 goudstukken aan de dappere avonturiers die de rust herstellen!

Games zoals Skyrim en The Witcher zijn awesome. Toch is het niets nieuws. Nerds doen het al jaren, vanuit hun kelder… Dungeons and Dragons! Tabletop role-playing wordt tegenwoordig steeds populairder. Critical Role, Community, The Big Bang Theory… Ze hebben allemaal iets met Dungeons and Dragons! Maar om zomaar in zo’n dure hobby te stappen…

Daarom heeft CrimiClown Edenian Legends geschreven. Tabletop role-playing voor beginners. Bijna geen regels, alles leer je tijdens het spelen. Het enige dat je nodig hebt is Tabletop Simulator en ik verzorg de rest.

WAT: Tabletop role-playing event
HOE: Via Discord en Tabletop Simulator
HOE VAAK: Totdat iedereen het zat is.
WANNEER: Soon to be announced

Dus lijkt het je leuk om gezellig dobbelstenen te rollen, monsters doden en jezelf blauw drinken aan mede? Laat hier dan een reactie achter en wij nemen contact op met jou!

Lots of love,

CrimiClown & TweetleBird
3 x
We design events to create opportunities that create interactions.

[Vc]ViTalPinguin
x 8
x 14

Re: Doe nu mee met de nieuwe D&D!!!

ma 29 okt 2018 20:06

Ja ja ja, i'm in, ligt aan welke dag het gaat worden, maar lijkt me vet om mee te doen
2 x

CrimiClown
x 431
x 104

ma 29 okt 2018 20:41

Oeps, vergeten te melden. Ik kan een tafel handelen van 3 a 4 spelers, dus als er meer animo voor is, moeten we dit gewoon vaker doen. :)
0 x
Met vriendelijke groet,
CrimiClown

ThatOneHawkeye
x 9
x 11

ma 29 okt 2018 22:45

ik heb wel interesse om mee te doen. moet dan wel even kijken met werk wanneer ik kan.
1 x

Terug naar “Events”