misterjaj

[ goedgekeurd]Stel jezelf voor Jelmer

wo 01 apr 2020 21:22

Vereiste informatie:
Naam: Jelmer
Leeftijd: 22
Discord Username: Misterjaj
Games: R6S, State of decay 2, Terraria.
Ik speel voornamelijk R6S

Een aandachtspuntje is dat ik slechthorend ben. Een beetje ironisch dat ik dan graag r6s speel, maar eh, het lukt redelijk al zeg ik het zelf. Als ik in discord zit gaat het meestal wel goed maar het kan zijn dat er af en toe ff een wat zeg jeee?? voorbij komt.

-----
School/werk: ik studeer momenteel civiele techniek op HBO met minor richting constructief ontwerpen. Daarnaast heb ik als bijbaantje postbezorger.
Hobby’s : uh, gamen obviously. Daarnaast brouw ik samen met mijn broer ons eigen bier thuis. Tevens vind ik het leuk om modelbouw te doen, maar laatste tijd game ik veel en kijk ik veel series.
Familie : Ik ben de jongste en ik heb 1 zus en 2 broers
Relatie : Work in progress?? eigenlijk gewoon niet, maar een man mag hopen toch?

Wat betreft mijn gaming history, ik ben begonnen met age of empires 2, NFS Underground en GTA San Andreas. Dit was voornamelijk in de periode dat mijn broers toen een boel aan het gamen waren. Ik heb verder een boel spellen gespeeld, echter speel ik op een laptop waardoor merendeel van de spellen met enige frustratie gespeeld werden, stel overwatch en pubg. R6S lukt eigenlijk best goed, 1 van de redenen dat ik het veel speel, naast het feit dat ik het leuk vind om een tactische shooter te spelen.
0 x

SEVN
x 7
x 6

Re: [ goedgekeurd]Stel jezelf voor Jelmer

do 02 apr 2020 15:25

Welkom!
0 x
Gaming Alliance Rocket league E-sport captain

Terug naar “Stel jezelf voor”