SaneMonstro
x 3

voorstellen

do 31 okt 2019 09:19

Vereiste informatie:
Naam: Yoeri Damen
Leeftijd: 19
Discord Username: SaneMonstro#8577
Games: Rainbow Six Siege, PUBG, Call of Duty(momenteel alleen de nieuwe Modern Warfare), Apex Legends, MTG Arena

-----
School/werk: ik doe momenteel een opleiding tot ICT-beheerder niveau 4. op ben sinds deze maand officieel ingetreden bij mijn nieuwe baan als event op- en afbouwer.
Hobby’s : gamen, fitnessen, freerunnen. (ik probeer ook nog een Youtube carriere te maken.
Familie : vader, moeder, 2 broers
Relatie : ja.

Mijn Gaming geschiedenis
Sinds dat ik heel klein was, speelde ik al games. Mijn eerste game was Pokemon FireRed op de gameboy. Op de gamboy nog een aantal games. Toen kregen we een PS2 met Sonic Wave Riders en later ook GTA San Andreas. Een tijd later kreeg ik een Nintende DS met nieuwe pokemon spellen. Nog wat later de PS3 met Call of Duty BO2(deze heb ik ongelooflijk veel gespeeld), MW3 en Ghosts. Ook GTA4 en 5. Sinds de zomer van 2018 heb ik een gaming laptop waarmee ik de nieuwste titels speel zoals de 2 nieuwste zoals al eerder vermeld mits nog een aantal andere games. Ik ben sinds vorige maand begonnen met bewust geld aan de kant leggen voor een gaming desktop.
0 x

Juicy
x 5
x 21

Re: voorstellen

do 31 okt 2019 09:32

Wat een mooi voorstelbericht, it's approved!

Welkom bij de gezelligste community van de benelux! xo
1 x
''Is it nice, my preciousss? Is it juicy? Is it scrumptiously crunchable?''

Rocket League Teammanager and Community Moderator.

Terug naar “Stel jezelf voor”